ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

*Πώς να αλλάξω το όνομα επιβάτη σε αεροπορική κράτηση την οποία έχω πληρώσει:
 
Τα αεροπορικά εισιτήρια είναι ονομαστικά και δεν μπορούν να μεταβιβαστούν σε τρίτους.
Η διαδικασία σε αυτήν την περίπτωση είναι η έκδοση καινούργιο αεροπορικού εισιτήριου για το καινούργιο άτομο που επιθυμεί να ταξιδέψει ή ακύρωση του ατόμου που δεν επιθυμεί να ταξιδέψει και έκδοση νέου εισιτηρίου  για τον νέο επιβάτη.
Σε περίπτωση σοβαρής ασθένειας και δεν είναι εφικτή η αναχώρησή σας και πρέπει να ταξιδέψει άλλος επιβάτης επικοινωνήστε μαζί μας με email fly4u@fly4u.gr για να εξετάσουμε την περίπτωση σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τυχόν λύση.
Σε περίπτωση αλλαγής η διαδικασία είναι η εξής:
1.Επικοινωνήστε μαζί μας με email fly4u@fly4u.gr να μας γνωρίσετε τα στοιχεία του επιβάτη που δεν ταξιδεύει.
2.Ζήτηση ακύρωσης του αεροπορικού εισιτηρίου από μέρους της fly4u.gr από την αεροπορική εταιρία.
Η ακύρωση μπορεί να διαρκέσει από 0 ημέρα έως 3 μήνες.
3.Επιστροφή χρημάτων από την fly4u.gr αφού η αεροπορική εταιρία έχει κάνει την επιστροφή μείον 10 ευρώ το εισιτήριο για έξοδα διαχείρισης.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σε κάθε περίπτωση η ακύρωση πρέπει να πραγματοποιηθεί 24 ώρες πριν την αναχώρηση του αεροσκάφους ή τουλάχιστον την προηγούμενη της αναχώρησης της πτήσης σας.
Σε περίπτωση μη εμφάνισή σας στην πτήση  αναχώρησή σας τα ακυρωτικά θα είναι πολύ μεγαλύτερα από μία απλή ακύρωση και η αεροπορική εταιρία έχει το δικαίωμα να ακυρώσει και την επιστροφή σας.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μία μέρα πριν την πτήση με email fly4u@fly4u.gr και να μας ενημερώσετε με τα εξής:
*ότι έχετε ενημερωθεί για έξοδα ακύρωσης.
*τις καινούργιες ημερομηνίες ταξιδίου σας και τον προορισμό σας.
*το όνομα του ή των επιβάτη/των που αφορά.
 
*Πώς να αλλάξω την αεροπορική κράτηση μου την οποία έχω πληρώσει:
 
Κάθε αλλαγή σε αεροπορικά εισιτήρια δημιουργεί έξοδα.
Σε περίπτωση σοβαρής ασθένειας και δεν είναι εφικτή η αναχώρησή σας επικοινωνήστε μαζί μας με email fly4u@fly4u.gr για να εξετάσουμε την περίπτωση σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τυχόν λύση.
Σε περίπτωση αλλαγής η διαδικασία είναι η εξής:
1.Επικοινωνήστε μαζί μας με email fly4u@fly4u.gr να μας γνωρίσετε τα στοιχεία αλλαγών που επιθυμείτε.
2.Διαδικασία αλλαγής  της  fly4u.gr του αεροπορικού εισιτηρίου βάσει κανονισμών της  αεροπορικής εταιρίας.
3.Ανάλογες χρεώσεις  από την fly4u.gr βάσει κανονισμών αεροπορικής εταιρίας κα επιπλέον χρέωση  10 ευρώ το εισιτήριο για έξοδα διαχείρισης.
ΠΡΟΣΟΧΗ:
Σε κάθε περίπτωση αλλαγής πρέπει να πραγματοποιηθεί 24 ώρες πριν την αναχώρηση του αεροσκάφους ή τουλάχιστον την προηγούμενη της αναχώρησης της πτήσης σας.
Σε περίπτωση μη εμφάνισή σας στην πτήση  αναχώρησή σας τα ακυρωτικά θα είναι πολύ μεγαλύτερα από μία απλή αλλαγή αεροπορικού εισιτηρίου και η αεροπορική εταιρία έχει το δικαίωμα να ακυρώσει και την επιστροφή σας.
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας μία μέρα πριν την πτήση με email fly4u@fly4u.gr και να μας ενημερώσετε με τα εξής:
*ότι έχετε ενημερωθεί για έξοδα αλλαγής.
*τις καινούργιες ημερομηνίες ταξιδίου σας και τον προορισμό σας.
*το όνομα του ή των επιβάτη/των που αφορά την αλλαγή.
 
*Πώς να αλλάξω μία αεροπορική κράτηση την οποία δεν έχω πληρώσει:
 
Πριν την έκδοση της αεροπορικής κράτησης κάθε αλλαγή μπορεί να γίνει ανέξοδα μόνον με email fly4u@fly4u.gr.
Εδώ προσοχή με την ισχύ της τιμής που σας προσφέραμε για το κόστος της αρχικής αεροπορικής σας κράτησης.
Με  την αλλαγή της αεροπορικής κράτησης μπορεί να μην υπάρχει πλέον η τιμή που σας προσφέραμε.
Προσοχή έξοδα αγοράς ασφάλειας ταξιδίου δεν επιστρέφονται.
 
 
 
*Πώς να προσθέσω σε μια αεροπορική κράτηση έναν επιβάτη ακόμη(ενήλικα,παιδί,μωρό):
 
Ζήτηση πρόσθεσης επιβάτη σε ήδη υπάρχουσες πτήσης είναι εφικτή αρκεί να μας ενημερώσετε με email fly4u@fly4u.gr και η fly4u.gr θα ενεργήσει για κάθε καλύτερο για εσάς.
Παράκληση να είστε όσο το δυνατότερο σαφείς στην ζήτησή σας δίνοντάς μας τα ονόματα και επώνυμα των επιβατών που επιθυμείτε να ταξιδέψουν μαζί σας (για παιδιά και μωρά παράκληση να μας ενημερώσετε και τις ακριβείς ημερομηνίες γεννήσεως ηη/μμμ/εε) έτσι ώστε και η fly4u.gr να σας απαντήσει σε σύντομο χρονικό διάστημα την καλύτερη λύση για εσάς.
 
*Ήδη έχω χρησιμοποιήσει την αεροπορική μου μετάβαση  στον προορισμό μου και θέλω να αλλάξω την επιστροφή μου:
 
1.Πτήση με αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους:
Συνήθως στη πτήση επιστροφής δεν γίνονται αλλαγές,ούτε επιστροφή χρημάτων.
Σε κάθε περίπτωση σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε τοπικά με την αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους και να τους ζητήσετε αλλαγή και ενημέρωσή σας του κόστους αλλαγής.
 
2.Πτήση με κανονική αεροπορική εταιρία:
Σε κάθε περίπτωση αλλαγής της αεροπορική σας κράτησης ενημερώστε μας εγκαίρως με email fly4u@fly4u.gr και η fly4u.gr θα ενεργήσει για κάθε καλύτερο για εσάς.
Παράκληση να είστε όσο το δυνατότερο σαφείς στην ζήτησή σας έτσι ώστε και η fly4u.gr να σας απαντήσει σε σύντομο χρονικό διάστημα την καλύτερη λύση για εσάς.
Σε περίπτωση αργιών ή δυνατής επικοινωνίας με την fly4u.gr μπορείτε να κάνετε την αλλαγή σας κατ’ευθείαν στην αεροπορική εταιρία εάν το εισιτήριό σας το επιτρέπει.

Είμαστε κοντά σας κάθε λεπτό για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας!

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ