ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
Στην ιστοσελίδα μας www.fly4u.gr έχουμε 2 τρόπους αναζήτησης με σκοπό την κάλυψη σας για κάθε σημείο της Γης σε θέματα τιμής και διαθεσιμότητας σε ξενοδοχεία.
-Άμεσα κράτηση με την εξυπηρέτηση πελατών.
-Online με την Booking.com
Σε κάθε περίπτωση η διαδικασία είναι η εξής:
1. Αφού τελειώσετε την κράτηση σας θα σας έρθει στο email που δηλώσατε η επιβεβαίωση με όλα τα στοιχεία που δηλώσατε και τα οποία πρέπει να τα ελέγξετε λεπτομερώς.
2. Στην συνέχεια θα λάβετε το voucher-επιβεβαίωση το οποίο έντυπο πρέπει να έχετε μαζί σας κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο.
3. Να προσέχετε τα emails σας έως την άφιξή σας στο ξενοδοχείο σας για τυχόν αλλαγές στην κράτησή σας.
Για οποιοδήποτε λόγω συναντήσετε δυσκολίες στη αναζήτησή σας ή ότι άλλο παράκληση να επικοινωνήσετε μαζί μας με email [email protected] ή στα τηλέφωνα
- 2321055190
-6973667292
Πώς μπορώ να πληρώσω την κράτηση ξενοδοχείου;
Για κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας μας η πληρωμή γίνετε μόνον με πιστωτική κάρτα και κυρίως για την Booking.com.
Για κρατήσεις με την Booking.com: Να έχετε μαζί σας την ίδια πιστωτική κάρτα κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο που πραγματοποιήσατε την κράτησή σας.
Η εισαγωγή της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται κατά κύριο λόγω ως εγγύηση του ότι η κράτηση σας ισχύει και σιγουρεύει το ξενοδοχείο ότι η άφιξή σας είναι σίγουρη.
Κατά την άφιξή σας μπορείτε να ενημερώσετε το ξενοδοχείο ότι επιθυμείτε να εξοφλήσετε την διαμονή σας με μετρητά.
Το ξενοδοχείο αν λόγω της πολιτικής του δεν έχει εισπράξει το σύνολο της διαμονή σας από την πιστωτική σας κάρτα θα δεχθεί την πληρωμή σας με μετρητά.
Πώς μπορώ να πληρώσω την κράτηση ξενοδοχείου με μετρητά ή με τραπεζικό έμβασμα;
Μπορείτε να πληρώσετε την κράτηση ξενοδοχείου σας με μετρητά ή με τραπεζικό έμβασμα για τα ξενοδοχεία που την κράτηση την πραγματοποιήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της fly4u.gr με email [email protected]
ή στα τηλέφωνα 2321055190
- 6973667292
Τι πρέπει να έχω μαζί μου κατά την άφιξή μου στο ξενοδοχείο;
Το voucher-επιβεβαίωση ξενοδοχείου το οποίο σας έχει σταλεί μετά το πέρας της επιβεβαίωσης της κράτησή σας πρέπει να το έχετε μαζί σας κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο.
Είναι καλό το voucher ξενοδοχείου να το εκτυπώνετε πάντοτε σε 2 αντίγραφα και να το φυλάγετε σε 2 διαφορετικά μέρη.
Να έχετε μαζί σας την πιστωτική κάρτα που δηλώσατε στην κράτησή σας κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο όταν η κράτηση έγινε με την Booking.com.
Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω μία κράτηση ξενοδοχείου;
Με την επιβεβαίωση της κράτησή σας υπάρχει σύνδεσμος που σας γνωστοποιεί για να πραγματοποιήσετε κάθε ακύρωση ή αλλαγή της κράτησή σας.
Αυτόν το σύνδεσμο θα τον βρείτε στις Υπηρεσίες μας->Διαχείριση Κρατήσεων->Ξενοδοχεία.
Αν την κράτηση ξενοδοχείου την πραγματοποιήσατε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της fly4u.gr παράκληση να επικοινωνήσετε στο παρακάτω email [email protected]
ή στα τηλέφωνα 2321055190
- 6973667292
Πώς μπορώ να επιμηκύνω την διαμονή μου σε ξενοδοχείο;
Για επιμήκυνση της διαμονής σας παράκληση να επικοινωνήσετε μαζί μας με email [email protected]
ή στα τηλέφωνα 2321055190
– 6973667292.
Πώς μπορώ να παραλάβω απόδειξη της δαπάνης της διαμονής μου;
Την Απόδειξη ή το Τιμολόγιο διαμονής σας θα την παραλάβετε από το ίδιο το ξενοδοχείο και όχι από την fly4u.gr όταν η κράτηση έχει γίνει από την Booking.com.
Από την fly4u.gr θα την παραλάβετε αυτόματα-ηλεκτρονικά μόνον όταν κάνετε κράτηση από την Hotels.fly4u ή τηλεφωνικά στην fly4u.gr.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Αν είστε μεγάλη οικογένεια (2 ενήλικες με 2 ή 3 παιδιά) καλύτερα ελάτε σε επαφή με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2321055190 ή στο email [email protected] και ένας Σύμβουλός μας θα σας εξυπηρετήσει διότι τα περισσότερα ξενοδοχεία δεν δίνουν άμεσες λύσεις μέσω των συστημάτων κρατήσεων σε αυτές τις περιπτώσεις. Το ίδιο ισχύει και όταν κάποιο ξενοδοχείο το οποίο γνωρίζετε προσωπικά είναι πλήρες ή δεν έχει τύπο δωματίου άλλον από αυτόν που γνωρίζετε ή είναι χωρίς ή με πρωινό-ημιδιατροφή ελάτε σε επαφή μαζί μας στο 2321055190 ή στο email [email protected].
-Άμεσα κράτηση με την εξυπηρέτηση πελατών.
-Online με την Booking.com
Σε κάθε περίπτωση η διαδικασία είναι η εξής:
1. Αφού τελειώσετε την κράτηση σας θα σας έρθει στο email που δηλώσατε η επιβεβαίωση με όλα τα στοιχεία που δηλώσατε και τα οποία πρέπει να τα ελέγξετε λεπτομερώς.
2. Στην συνέχεια θα λάβετε το voucher-επιβεβαίωση το οποίο έντυπο πρέπει να έχετε μαζί σας κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο.
3. Να προσέχετε τα emails σας έως την άφιξή σας στο ξενοδοχείο σας για τυχόν αλλαγές στην κράτησή σας.
Για οποιοδήποτε λόγω συναντήσετε δυσκολίες στη αναζήτησή σας ή ότι άλλο παράκληση να επικοινωνήσετε μαζί μας με email [email protected] ή στα τηλέφωνα
- 2321055190
-6973667292
Πώς μπορώ να πληρώσω την κράτηση ξενοδοχείου;
Για κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας μας η πληρωμή γίνετε μόνον με πιστωτική κάρτα και κυρίως για την Booking.com.
Για κρατήσεις με την Booking.com: Να έχετε μαζί σας την ίδια πιστωτική κάρτα κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο που πραγματοποιήσατε την κράτησή σας.
Η εισαγωγή της πιστωτικής σας κάρτας γίνεται κατά κύριο λόγω ως εγγύηση του ότι η κράτηση σας ισχύει και σιγουρεύει το ξενοδοχείο ότι η άφιξή σας είναι σίγουρη.
Κατά την άφιξή σας μπορείτε να ενημερώσετε το ξενοδοχείο ότι επιθυμείτε να εξοφλήσετε την διαμονή σας με μετρητά.
Το ξενοδοχείο αν λόγω της πολιτικής του δεν έχει εισπράξει το σύνολο της διαμονή σας από την πιστωτική σας κάρτα θα δεχθεί την πληρωμή σας με μετρητά.
Πώς μπορώ να πληρώσω την κράτηση ξενοδοχείου με μετρητά ή με τραπεζικό έμβασμα;
Μπορείτε να πληρώσετε την κράτηση ξενοδοχείου σας με μετρητά ή με τραπεζικό έμβασμα για τα ξενοδοχεία που την κράτηση την πραγματοποιήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της fly4u.gr με email [email protected]
ή στα τηλέφωνα 2321055190
- 6973667292
Τι πρέπει να έχω μαζί μου κατά την άφιξή μου στο ξενοδοχείο;
Το voucher-επιβεβαίωση ξενοδοχείου το οποίο σας έχει σταλεί μετά το πέρας της επιβεβαίωσης της κράτησή σας πρέπει να το έχετε μαζί σας κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο.
Είναι καλό το voucher ξενοδοχείου να το εκτυπώνετε πάντοτε σε 2 αντίγραφα και να το φυλάγετε σε 2 διαφορετικά μέρη.
Να έχετε μαζί σας την πιστωτική κάρτα που δηλώσατε στην κράτησή σας κατά την άφιξή σας στο ξενοδοχείο όταν η κράτηση έγινε με την Booking.com.
Πώς μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω μία κράτηση ξενοδοχείου;
Με την επιβεβαίωση της κράτησή σας υπάρχει σύνδεσμος που σας γνωστοποιεί για να πραγματοποιήσετε κάθε ακύρωση ή αλλαγή της κράτησή σας.
Αυτόν το σύνδεσμο θα τον βρείτε στις Υπηρεσίες μας->Διαχείριση Κρατήσεων->Ξενοδοχεία.
Αν την κράτηση ξενοδοχείου την πραγματοποιήσατε με την Εξυπηρέτηση Πελατών της fly4u.gr παράκληση να επικοινωνήσετε στο παρακάτω email [email protected]
ή στα τηλέφωνα 2321055190
- 6973667292
Πώς μπορώ να επιμηκύνω την διαμονή μου σε ξενοδοχείο;
Για επιμήκυνση της διαμονής σας παράκληση να επικοινωνήσετε μαζί μας με email [email protected]
ή στα τηλέφωνα 2321055190
– 6973667292.
Πώς μπορώ να παραλάβω απόδειξη της δαπάνης της διαμονής μου;
Την Απόδειξη ή το Τιμολόγιο διαμονής σας θα την παραλάβετε από το ίδιο το ξενοδοχείο και όχι από την fly4u.gr όταν η κράτηση έχει γίνει από την Booking.com.
Από την fly4u.gr θα την παραλάβετε αυτόματα-ηλεκτρονικά μόνον όταν κάνετε κράτηση από την Hotels.fly4u ή τηλεφωνικά στην fly4u.gr.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Αν είστε μεγάλη οικογένεια (2 ενήλικες με 2 ή 3 παιδιά) καλύτερα ελάτε σε επαφή με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2321055190 ή στο email [email protected] και ένας Σύμβουλός μας θα σας εξυπηρετήσει διότι τα περισσότερα ξενοδοχεία δεν δίνουν άμεσες λύσεις μέσω των συστημάτων κρατήσεων σε αυτές τις περιπτώσεις. Το ίδιο ισχύει και όταν κάποιο ξενοδοχείο το οποίο γνωρίζετε προσωπικά είναι πλήρες ή δεν έχει τύπο δωματίου άλλον από αυτόν που γνωρίζετε ή είναι χωρίς ή με πρωινό-ημιδιατροφή ελάτε σε επαφή μαζί μας στο 2321055190 ή στο email [email protected].